huibert.reismee.nl

de reis (mede op verzoek van zwager Marcel)

9 uur naast mijn eerste Surinaamse vrien = mati gezeten:

- remigrant naar Suriname

- ontzettend aardige man maar kon zich niet concentreren op zijn boek -

- paspoort controle: 4 man kijken hoe 2 man een heel KLM erdoor heen werken: pas toen het een beetje laat dreigde te worden 6 loketten open

- ziekenhuis ambulance chauffeur heeft me opgehaald: iedereen blijkt een auto te hebben: mijn mati had voor 10 man 8 auto's in het gezin: dat op een 2 baansweg: meer auto's dan voetgangers: 45 km in 1,5 uur

- morgen wordt ik opgehaald (geregeld door de directie van het zh) om 2 km te overbruggen ;-)

Morgen volgen foto' s

Groeten uit Suriname

Reacties

Reacties

Marcel

Maar waar is het verslag van de treinreis. Heb je soms iets te verbergen?? Verdwaald?????

Marcel

Of heb je soms 9 uur in de trein gezeten met je mati?????

huibert

Geslapen : geen matigs in de trein: ik was omgeven met koffers ;-)

Marcel

Koffers vol hagelslag, pindakaas en rookworsten?????

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!