huibert.reismee.nl

Beetje op orde

Nu 1 week hier bezig:

- weet alle afdelingen te vinden

- SEH meerdere malen per dag

- goed dat ik een trauma diploma heb: er wordt hier veel gedronken en vervolgens gereden:

- vandaag een aanrijding en acuut 9 verkeersslachtoffers tegelijk op de SEH

- 2 naar de Ct en dan naar de operatiekamer: dan naar de IC

- 1 eigenlijk ook eerst CT onderzoek, maar hebben geen geld en willen dat niet: dan maar met een echo en hopen dat t goed zal gaan

- iedereen doet werkelijk zijn uiterste best: wel veel gastarbeiders aan bed: ontzettend veel Nederlandse basis-artsen, hele kundige Philippijnse verpleegkundigen, Nederlandse chirurg (Hindoestaan), Nederlandse intensivist

- verder geef ik dagelijks onderwijs en eet ik Roti' s van Cris - tussen de middag rijst en een stukje kip en groenten uit het restaurant van het ziekenhuis wat de keukenzuster me trouw komt brengen

Gelukkig veel boeken meegenomen want verder is hier eigenlijk in de avond weinig te doen anders dan een kletspraatje met de buurman rheumatoloog en Nederlandse buren die op bezoek zijn bij een oude oma.

Liefs en groeten vanuit Paramaribo

Anne-Marie

Hoi Huib, echt super dat je ons zo op de hoogte houdt. Zo te lezen word je daar goed bezig gehouden. Ik ben eigenlijk ook heel benieuwd naar je foto's, kun je er daar wat van posten? En mocht je op een gegeven moment al je boeken gelezen hebben, dan mag je best weer eens een potje wordfeud spelen met je zus hoor!

mam

We gaan je missen ,maar volgen met spanning je verhalen . Liefs