huibert.reismee.nl

verpletterende verzoeken

Bijna mijn laatste avond nachtdienst: hele team artsen + verpleegkundigen op uitje de jungle in: wat bleek: er bleef niemand achter behalve ik: wel een beetje druk met allerlei zaken en zaakjes: nu even rustig en een heerlijke Surinaamse versie van Nespresso - heerlijk en U2 aan op de Youtubes: - even geen Carribische muziek: geeft een heel speciale sfeer om Caraibische muziek best wel hard aan te hebben staan op de zaal van de IC terwijl je lijnen staat in te brengen en familie gesprekken te hebben.

Verder hier alles goed - gisteren gegeten met een consultant die in 1 week het apparaten beheersplan van het ziekenhuis moest bekijken en een rapport moest opstellen: ontmoet in het ziekenhuis en bleek ook in het appartementencomplex te wonen: was gezellig en bleek ook wedstrijdroeier geweest te te zijn: LAGA ................ beetje sweet memories opgehaald: het advies voor DEREK: werktuigbouw: leuk, interessant en overal werk.

Onderwijl schrijf ik aan mijn rapport: op verzoek van directie van het ziekenhuis over de acute geneeskunde in het Academisch Ziekenhuis Paramaribo - een hele klus om zaken te beschrijven en te komen tot adviezen: het managen hier is geen gewone klus: hier en daar politiek en veel belangen - 2 dagen geleden met twee chirurgen een biertje gedronken: iedereen wil in zijn hart veranderen - maar het is pittig om deze dromen daadwerkelijk te laten landen op de werkvloer.

Ik begrijp dat mijn fotoreportage veel indruk heeft gemaakt: ik ga het nogmaals proberen - jullie begrijpen dat ik als Zeeuw gekozen heb voor een light versie weblog die gratis is ...........

Reacties

Reacties

Jolanda C

Ik had door je 'fotoreportage' al de indruk dat er geen hond in het ziekenhuis was. De hele ploeg weg voor een uitje... Hoe verzin je het. Daar zijn makkelijk adviezen te geven voor verbetering. Al met al een heel interessante ervaring denk ik zo. Is er genoeg koffie om het allemaal vol te houden???? ? Leuk om je verhalen te lezen! Keep up the good work????????

Anne-Marie

Tjonge, ze maken er daar een dolle boel van zeg! ???? Als jij er niet was geweest om de nachtdienst te draaien, hadden ze dan de patiënten ook maar meegenomen de jungle in? ???????? Enfin, het zal een bijzondere ervaring voor je zijn om daar een paar weken te werken. Sterkte met de laatste loodjes!

Acponssen

ze hebben veel vertrouwen in je!!! we volgen je verhalen met veel plezier. Volhouden hoor om berichtjes te sturen.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!