huibert.reismee.nl

Laatste werkdag

Na een rustige nachtdienst met maar 2 opnames: dag met onderwijs geven en gesprekken met VIP-familie - vader van de ziekenhuis directeur ligt al 4 dagen onder mijn vleugels aan de beademing: gelukkig gaat het goed met hem - familie over uit Nederland - echt een last voor deze mensen: ene probleem waarmee veel families blijken te kampen: plots heel zieke mensenen familie in NL.

Als afscheid vandaag 3 hele mooie boeken gekregen en veel leuke, mooie woorden naast een schilderij van de arts assistenten wat ze tijdens hun club uitje hadden geschilderd. (1 kookboek

;-). Een continue vraah wanneer ik weer terug ga komen ............ tja

Morgen ochtend fiets inleveren en proberen Knippa voor Niels te scoren op de markt: het is geen knippa seizoen en men heeft het idee dat dit de enige mogelijke plek is.

Verder het project vliegveld waar je uren vantevoren aanwezig lijkt te moeten zijn omdat de bali zomaar ineens dicht kan gaan ook al is nog niet iedereen ingecheckt. Alleen al om er te komen 1,5 uur uit trekken (45 km files op een twee baans weg)

Hopen dat er roti te krijgen is met cola = mijn Suriname dieet.

Vrijdag schijnen we hamburgers te gaan eten

Cool

Jolanda C

Snap wel dat ze willen dat je terug komt....Maar dat willen ze hier in Dordt ook???? Geen idee wat knippa is, hoor het graag als je terug bent. Goede reis terug en we zien je binnenkort om alles te horen! Groeten uit Londen! Wim, Jolanda en Ewoud

mam.!

Een heel goede reis ! Ben blij dat je weer terug komt.